خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

روزانه حدود ۵۰۰ کرونایی در مشهد بستری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۱۲۸

قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم‌اکنون در موج پنجم بحران کرونا روزانه حدود ۵۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های مشهد بستری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، شاپور بدیعی گفت: موج پنجم کرونا، میزان بستری بیماران در مشهد را به صورت قابل توجهی افزایش داده است به گونه‌ای که مشابه این وضعیت را در چهار موج قبلی شاهد نبوده ایم.

او افزود: هم اینک شهر مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی درگیر موج پنجم کرونا هستند و متأسفانه میزان بالای سرایت، موجب افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در شرایط فعلی شاهد اشغال کامل تخت‌های آی‌سی‌یو هستیم و با وجود ظرفیت محدود در بخش‌های مراقبت ویژه، شاهد روند رو به افزایش بیماران نیازمند به مراقبت‌های ویژه هستیم.

بدیعی بیان کرد: در موج پنجم بحران کرونا به جز بیمارستان‌های دانشگاهی، تمامی مراکز درمانی غیردانشگاهی اعم از خصوصی، نظامی، خیریه‌ای، تأمین اجتماعی، آستان قدس رضوی و ... در مسیر درمان بیماران کرونایی و یاری‌رسانی به آنان به کمک دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمده‌اند که از این بابت از تمامی آنان سپاسگزاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز