خبرگزاری کار ایران

پرداخت ۵۲۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای ۴۲ هزار نفر در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۷۴

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌شرقی از پرداخت ۵۲۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای ۴۲ هزار نفر در استان از سال ۱۳۹۲ تا کنون خبر داد و گفت: ۸۰ درصد تسهیلات پرداختی منجر به اشتغال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمد کریم زاده  در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به سه نوع نظارت قبل از پرداخت، حین پرداخت و بعد از پرداخت توسط این صندوق، گفت: اگر تسهیلات پرداختی منجر به اشتغال نشود توسط صندوق عودت داده می شود چرا که سیاست صندوق حمایت از اشتغال و ایجاد شغل پایدار است.

کریم زاده با اشاره به مزیت های آذربایجان شرقی در زمینه چرم و کیف و کفش، مبلمان و ایجاد شهرک تخصصی چرم، گفت: در طول یک سال گذشته ۹۳ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل پرداخت کرده ایم و حدود ۲۸ میلیارد تومان پرونده نیز در دست داریم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی با اشاره به سیاست صندوق مببنی بر حمایت های منطقه ای گفت: هر شهر آذربایجان شرقی در زمینه ای مزیت دارد؛ از جمله نخود ممقان، فرش تبریز، مبل مرند که ما تلاش می کنیم به این اصناف با ایجاد صندوق در گردش و آورده مالی دو برابر اعتبارشان تسهیلات بدهیم.

کریم زاده با اشاره به ایجاد سامانه تحفه برای اعطای تسهیلات به اصحاب رسانه، خبرنگاران و روزنامه نگاران، اظهار کرد: این سامانه براساس تفاهم نامه مشترک با وزارت فرهنگ و ارشاد منعقد شده است که در آذربایجان شرقی ۴۲ هزار نفر برای دریافت تسهیلات معرفی شده و ۴۰ هزار نفر نیز در انتظار هستند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خاطرنشان کرد: در این راستا ۷۰۰ میلیون تومان به اصحاب رسانه استان تسهیلات پرداخت شده که رتبه اول کشوری  را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز