خبرگزاری کار ایران

فرماندار خبر داد:

وضیعت کرونایی شهرستان مرند درحال حاد شدن است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۴۹

فرماندار ویژه مرند با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم وضعیت کرونایی شهرستان حادتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، داود گرشاسبی در جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان مرند اظهار کرد: متاسفانه آذربایجان شرقی و چندین شهرستان این استان از جمله مرند درگیر بیماری کرونا از نوع دلتا شده که خطرناک تر از ویروس قبلی و جهش یافته است.

وی افزود: خیر و صلاح شهرستان در تعامل با مجموعه بهداشت و درمان و همکاری مردم است.

فرماندار مرند خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی، رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است و مردم باید بیشتر از قبل دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت به اجبار اقدامات محدودیتی را در شهرستان اعمال خواهیم کرد.

گرشاسبی همچنین با قدردانی از همکاری اصناف در دوره های قبلی تصریح کرد: کنترل کرونا، فقط با تعطیلی اصناف و کسبه امکان پذیر نیست و همگی در کنترل و مهار بیماری نقش دارند.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام محرم گفت: هیات های حسینی در ایام ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها و ابلاغیه ستاد مدیریت کرونا، می توانند اقدام به برگزاری مراسم عزاداری کنند.  

رئیس شبکه بهداشت و درمان مرند نیز گفت: متاسفانه سن بستری در این ایام و با شیوع سویه دلتا، به ۴۰ تا ۵۰ سال کاهش یافته است.  

صمد طاهری افزود: تنها اهرم ما در مهار بیماری، رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون است.  

وی ادامه داد: موج پنجم کرونا بسیار خطرناک بوده و مردم باید نسبت به واکسیناسیون رغبت بیشتری داشته باشند.  

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرند همچنین با اشاره به آمار واکسیناسیون در شهرستان بیان داشت: تاکنون ۵۱ هزار و ۶۷۴ نفر در شهرستان مرند واکسینه شده‌اند و کادر درمان با تمام توان حتی روزهای تعطیل در خدمت شهروندان می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز