خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار قزوین به مناسبت روز خبرنگار/ تا کید بر مسئولیت پذیری و تعامل بی نظیراصحاب رسانه استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۷۷۹

استاندار قزوین به مناسبت روز خبرنگار پیامی را صادر کرده و این روز را به اصحاب رسانه استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، استاندار قزوین به مناسبت روز خبرنگار پیامی را صادر کرده و این روز را به اصحاب رسانه استان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بدون شک حرکت در این مسیر نیازمند روحیه ایثار، اخلاق‌مداری، مسئولیت پذیری و تعهد است که خوشبختانه خبرنگاران عزیز استان به این صفات با ارزش ملبس هستند و همواره آن‌ها را در مسیر انجام خدمت در سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

اینجانب ضمن قدردانی از مسئولیت پذیری و تعامل بی نظیر اصحاب توانمند رسانه استان قزوین در انعکاس اخبار، رویدادها و خدمات نظام اسلامی و دولت محترم در فضای رسانه‌ای استان و کشور با رویکرد امیدبخشی به مردم نسبت به آینده، فرا رسیدن روز و هفته خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه، خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران، عکاسان خبری و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

امید است با استعانت و توکل به درگاه خداوند متعال در انجام رسالت خطیر آگاهی‌بخشی و فرهنگ سازی موثر با هدف اعتلا و پیشرفت جامعه موفق و موید باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز