خبرگزاری کار ایران

برگزاری آیین تجهیز ۲۳ خانه ورزش روستایی هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۶۸۴

در آیینی ۲۳خانه ورزش روستایی توسط اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان تجهیز شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، آیین تجهیز خانه‌های ورزش روستایی با حضور علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، مسئولین هیأتهای ورزشی و جمعی از دهیاران برگزار شد.

رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این مراسم اظهار کرد : توسعه و تجهیز ورزش در روستاها زمینه شکوفایی استعداد جوانان ساکن در روستا را فراهم می‌کند که از این‌ رو بسیار حائز اهمیت است و توسعه ورزش در جامعه امروز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: ورزش سبب تحرک افراد جامعه می شود و هر چه بیشتر ورزش توسعه یابد و جوانان به ورزش روی آوردند باعث سلامتی و نشاط جامعه می شود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: ورزش نه تنها در سیاست بلکه در اقتصاد و فرهنگ جامعه امروز نقش اساسی ایفا می کند و تمامی سیاست مداران نگاه ویژه ای به این مقوله مهم دارند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم شاهد توسعه بیشتر ورزش استان در دو حوزه قهرمانی و همگانی در سطح جامعه شویم.

مدیر کل ورزش وجوانان استان هرمزگان در ادامه این آئین به اهمیت توسعه ورزش همگانی در سطح استان و به ویژه روستاها اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد فضاهای ورزشی در  روستاهای سطح استان تاکنون ۲۴۸ خانه ورزش روستایی راه اندازی شده و امروز نیز  ۲۳ خانه ورزش روستایی دیگر تجهیز شد که در کل ۲۷۱ خانه ورزش روستایی تجهیز شده است.

متولی ورزش و جوانان استان تصریح کرد: تجهیز خانه های ورزش روستایی با وسایل ورزشی از قبیل: میز تنیس روی میز، تاتامی، فوتبال دستی، دارت، شطرنج و طناب بازی  تجهیز شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز