خبرگزاری کار ایران

در ۴ ماهه اول سالجاری ثبت شد؛

مصرف بیش از 80 میلیون متر مکعب CNG در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۴۹۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: طی چهار ماهه اول سال جاری، بیش از 80 میلیون متر مکعب سی ان جی در سطح استان مصرف شده است.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی از مصرف  بیش از 80 میلیون متر مکعب CNG در استان اردبیل خبر داد و گفت: مصرف این میزان فرآورده سی ان جی در بازه زمانی یاد شده، صرفه جویی همین میزان بنزین را در پی داشته است.

مدنی مصرف این سوخت پاک را در تیر ماه سال جاری نزدیک به 21 میلیون متر مکعب اعلام کرد و افزود: مصرف این فرآورده در تیر ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل 5 درصد افزایش داشته است.

وی درباره مصرف بنزین موتور بیان کرد: به لحاظ مصرف این مقدار سی ان جی در استان طی 4 ماهه اول سال جاری کاهش مصرف بنزین با جایگزینی 38 درصد سی ان جی همراه بوده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به مزیت‌های افزایش سهم گاز طبیعی در سبد سوخت خودروها از جمله کاهش آلایندگی، کاهش هزینه تعمیرات خودرو، تضمین پایداری سوخت و اقتصادی بودن آن اذعان کرد: امید است با برنامه ریزی و فرهنگ سازی مناسب و حذف سایر مولفه های تاثیر گذار در آلودگی هوا، بتوانیم گام مثبتی در راستای رسیدن به اهداف و رسالت اصلی شرکت در زمینه افزایش سهم این فرآورده در سبد سوخت خودروها برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز