خبرگزاری کار ایران

سیل 80 کیلومتر از راه‌های آوج و الموت را تخریب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۴۹۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تخریب و آسیب سیل به ۸۰ کیلومتر از راه‌های آوج و الموت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق‌لطفی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قزوین که با حضور استاندار برگزار شد گفت: بر اثر سیل اخیر در شهرستان آوج ۶ دستگاه پل بین ۳۰ تا ۷۰ درصد و ۳۰ کیلومتر از راه‌های این شهرستان تخریب شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: در بخش الموت نیز تخریب ۳۰ تا ۷۰ درصدی ۱۲ دستگاه پل، تخریب کامل ۲دستگاه پل و ۵۰ کیلومتر از راه‌ها از جمله خسارات سیل هفته گذشته بوده است.

وی عنوان کرد: در مجموع این سیلاب ۱۰۰میلیارد تومان خسارت به راه‌ها و ابنیه فنی آسیب وارد کرده است.

این مسئول افزود: تمام راه‌های ارتباط روستایی استان به غیر از روستای وناش بالا که حفره‌ای به عمق ۵۰ متر ایجاد شده، بازگشایی شدند و راه ارتباطی این روستا با پر کردن حفره ایجاد شده نیز به زودی بازگشایی خواهد شد.

حق لطفی گفت: راه‌های روستایی طالع، چوسر و ایلان به علت تخریب و از بین رفتن دو دهانه پل از بین رفته  از امروز شنبه عملیات احداث راه موقت  برای این مسیرها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز