خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های جدید کرونایی برای مشاغل و اصناف کردستان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۳۰۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های قرمز برای برخی مشاغل و اصناف در استان اعلام شد.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم زارعی با اشاره به قرمز بودن وضعیت شهر‌های سنندج، بیجار و مریوان، گفت: با توجه به رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و بروز موج پنجم کرونا و نیز افزایش موارد بستری و ابتلای به بیماری کووید۱۹، برخی مشاغل حساس در شهر‌های قرمز تعطیل اعلام شد.

زارعی افزود: پذیرایی رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها از مشتریان در فضای بسته ممنوع است و این مشاغل فقط باید به صورت بیرون بر فعالیت داشته باشند، در غیر این صورت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

زارعی افزود: در حال حاضر شهر‌های سنندج و بیجار و مریوان در وضعیت قرمز، دهگلان، کامیاران و قروه در وضعیت نارنجی و دیواندره، سقز، بانه و سروآباد در وضعیت زرد قرار دارند.

وی گفت: سالن‌های سینما و تئاتر، پاساژ و بازار‌های سربسته، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، شهر بازی و نمایشگاه‌های عمومی و اختصاصی نیز تعطیل خواهد بود.

زارعی از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از افزایش بیشتر مبتلایان و نیز کمک به کادر درمان برای رسیدگی مطلوب به بیماران، از برگزاری هرگونه تجمع، مراسم و دورهمی‌های خانوادگی به طور جدی خودداری کنند.

پیک پنجم بیماری کرونا در کردستان روز گذشته با ابتلای ۲۰۱ نفر به این بیماری و فوت ۳ هم استانی دیگر خود را نشان داد و شهروندان کردستانی باید دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از پیش مدنظر قرار دهند تا هم از خود محافظت کنند و هم به کادر درمان برای مدیریت بهتر این پیک و کاهش مرگ و میر ناشی از آن کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز