خبرگزاری کار ایران

مزاحم اینستاگرامی در ایلام بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۲۷۹

رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی عامل مزاحمت و هتک حیثیت یکی از شهروندان خبر داد و گفت: این شخص با ارسال پیام‌های توهین آمیز و انتشار اکاذیب موجب اذیت و آزار شاکی شده بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی جمالی افزود: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر مزاحمت و توهین و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی اضافه کرد: پس از حضور شاکی و اخذ اظهارات وی پرونده تشکیل و با بررسی مستندات و انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، کاربر منتشر کننده شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در این پلیس حاضر شد.

سرهنگ جمالی یادآور شد: پس از بررسی مستندات و اخذ اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان گفت : با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تحلیل مستندات جمع‌آوری شده، متهم شناسایی و پس از مواجهه با مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف و انگیزه خود را انتقام جویی و خصومت شخصی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از هموطنان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرایم در فضای مجازی موضوع را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش گزارشات مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز