خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اقزایش شهرها با وضعیت قرمز کرونا در آذربایجان غربی به ۱۲ شهر/ظرفیت بیمارستان های مرجع کرونا در ارومیه درحال تکمیل است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۲۱۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: تعداد شهرهایی با وضعیت قرمز کرونا در استان به ۱۲ شهر افزایش یافت.

جواد آقازاده  در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۱۳۳ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده است گفت: از این تعداد  ۲۴۰ نفر  در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران حاد تنفسی بستری شده در مراکز درمانی استان هزار و ۱۹۱ نفر است که از این تعداد ۲۲۳ نفر  در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری و تعداد ۳۳ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به فوت ۱۲ نفر بر اثر کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان غربی گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی‌ها به چهار هزار و ۹۵۱ نفر رسیده است.

آقازاده افزود: با اضافه شدن سه شهرستان به جمع شهرهای وضعیت قرمز مجموع شهرهای قرمز استان به ۱۲ شهر افزایش یافته است.

وی‌ تصریح‌ کرد: هم‌اکنون‌شهرهای،ارومیه، ماکو، شوط، خوی، مهاباد، چایپاره، سردشت، شاهین دژ،تکاب،میاندوآب، سلماس و نقده در وضعیت قرمز و بقیه شهرهای استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان های مرجع کرونا در حال تکمیل است گفت: از عموم مردم درخواست می‌کنیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت  و از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز