خبرگزاری کار ایران

رئیس علوم پزشکی اردبیل:

بستری 105 بیمار جدید کرونایی در استان اردبیل / وضعیت 85 بیمار وخیم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۰۷۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 105 بیمار جدید کرونایی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهرام حبیب زاده درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: در شبانه روز گذشته 105 بیمار جدید کرونایی در سطح استان شناسایی و بستری شده‌اند و متاسفانه 5 مورد فوتی بر اثر شیوع کرونا در سطح استان در مدت یاد شده گزارش شده است.

وی افزود:  بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین‌شهر، خلخال، گرمی و اصلاندوز در وضعیت قرمز و شهرستانهای بیله سوار، نیر، نمین، سرعین و کوثر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

حبیب زاده از ترخیص 97 بیمار کرونایی با وضعیت بهبود نسبی در 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد 574 بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری هستند که از این تعداد، وضعیت 85 بیمار وخیم گزارش شده که تحت مراقبت های ویژه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل درباره آمار تزریق واکسن‌های کرونا در استان نیز بیان کرد: در نوبت اول برای 181 هزار و 884 نفر واکسن تزریق شده و همچنین در نوبت دوم نیز تعداد 42 هزار و 650 نفر در برابر کرونا واکسینه شده اند که جمعا از آغاز واکسیناسیون تاکنون 224 هزار و 534 دوز واکسن کرونا در استان مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز