خبرگزاری کار ایران

فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص ارتش؛

حق طلبی و اطمینان مردم بزرگترین سرمایه رسانه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۰۰۸

فرمانده تیپ ۲۵ نیرومخصوص ارتش گفت: وظیفه ساده رسانه، حق گویی و حق طلبی بوده و اعتماد و اطمینان مردم نیز بزرگترین سرمایه‌ای است که بایستی در میان مخاطبان خود جلب ‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سرهنگ ستاد علی دلاور،  امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اصحاب رسانه با توجه به فضایی که در جهان حاکم است و به خصوص فضای رسانه‌ای، فضای مجازی و فضاهای خبری و خبرگزاری‌ها، از اهمیت بسیار خاص و مهمی برخوردار هستند.

دلاور تاکید کرد: عرصه رسانه، افرادی را می‌طلبد که با ذوق، سلیقه، علم، دانش و مهارت و تخصص بتوانند در فضایی که با توجه به هجمه‌های اطلاعاتی مختلف بر علیه کشورها و سیاست‌های خاصی که هر یک دنبال می‌کنند و با شیوه‌ها و روش‌های مختلفی پیگیر اهداف شوم خود هستند، فعالیت کنند.

وی افزود: با این حجم از اطلاعات، کار هر کسی نیست که با سرعت، دقت و صحت تمام، اخبار و اطلاعات را در فضای رسانه‌ای منطقه و کشور خود داشته باشد و بتواند طوری عمل کند که اعتماد و اطمینان مخاطبان را به این رسانه جلب کرده و باعث سلب اعتبار نشود که در نهایت این امر یک مسئولیت بسیار سنگینی است.

 فرمانده تیپ ۲۵ ارتش در پایان گفت: وظیفه ساده رسانه، حق گویی و حق طلبی بوده و اعتماد و اطمینان مردم نیز بزرگترین سرمایه‌ای است که بایستی در میان مخاطبان خود جلب ‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز