خبرگزاری کار ایران

انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر کاشان؛

سرپرست شهرداری کاشان انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۹۳

محمدرضا قنبری معاون خدمات شهری کاشان با رای قاطع ۹ نفر از اعضا به عنوان سرپرست شهرداری کاشان انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از کاشان، آیین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر کاشان در دوره ششم و انتخاب هیات رئیسه با حضور علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه شهرستان کاشان در محل سالن جلسات برگزار شد. 

 در این جلسه و پس از رای‌گیری اعضا، علی هاشمی طاهری به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر کاشان در دوره ششم انتخاب شد. 

همچنین علی رضا عرب بیگی به عنوان نایب‌ رئیس شورای شهر برگزیده شد.  

 در ادامه حسین حیدریان و جواد حاجی قدیری نیز به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر کاشان در شورای اسلامی شهرستان انتخاب شدند.

در این مراسم 9 عضو شورای اسلامی شهر کاشان سوگندنامه خود را نیز قرائت کردند.

پس پایان رای گیری و انتخاب رییس و نایب رییس در فرمانداری اولین جلسه رسمی شورای شهر کاشان در صحن شورا برگزار و  محمدرضا قنبری معاون خدمات شهری کاشان با رای قاطع ۹ نفر از اعضا به عنوان سرپرست شهرداری کاشان انتخاب شد.

قنبری در سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در دوره قبلی شهرداری کاشان انجام شد، افزود: البته برخی از فعالیت های برنامه ریزی شده به پایان نرسیده است که تلاش می‌کنیم با مشورت و نظرات مردم و معتمدین این پروژه ها به نتیجه برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز