خبرگزاری کار ایران

با رای اعضای ششمین دوره شورای شهر مشهد ؛

حسن موحدیان رئیس شورای شهر مشهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۸۷

حسن موحدیان با رای اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد به مدت یک سال به عنوان رئیس این دوره شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، نخستین جلسه رسمی و علنی شورای ششم شهر مشهد با برگزاری انتخابات هیات رئیسه دائمی و روسای کمیسیونهای شورا برگزار شد.
در این جلسه حسن موحدیان به عنوان تنها نامزد ریاست شورا با ۱۴ رای به ریاست شورا ، مهدی ناصحی به عنوان نایب رئیس شورای شهر مشهد و فاطمه سلیمی و مجید طهوریان‌عسکری به عنوان منشی‌های اول و دوم این شورا انتخاب شدند.

همچنین حسین حسامی نیز مسوولیت خزانه‌داری شورای شهر را بر عهده گرفت که در این بخش نیز انتخابات به صورت تک نامزد برگزار شد.
رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد پس از انتخابات هیات رئیسه در سخنانی گفت: شوراها از نظر قانونی در تراز سایر ارکان حکومتی هستند و حضور مردم در انتخابات آن هم در شرایط کرونایی، پشتوانه و امانت بزرگی برای شورای ششم است و برای تحقق مطالبات مردم باید تلاش مضاعف داشته باشیم.
موحدیان افزود: از زحمات و عملکرد شورای پنجم و شهردار مشهد نیز قدردانی می‌کنیم و بدون تردید کارنامه عملکرد هر مسوولی با نقاط ضعف و قوت همراه است.
وی ادامه داد: شورای ششم امانتدار یکایک مردم مشهد با هر سلیقه، تفکر و دیدگاه سیاسی و فرهنگی است و قانون و حدود اخلاقی و شرعی معیار عملکرد ما خواهد بود.
رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از همه ظرفیتهای حقیقی و حقوقی در شهر برای مدیریت شهری استفاده می‌کنیم تا پس از پایان کار از ما به عنوان شورای شهر یاد شود نه شورای شهرداری و به سمت مدیریت یکپارچه و هماهنگی شهری حرکت خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: حل مشکلات شهر در فضای آرام در شورا و شهرداری مورد تاکید است و کاهش هزینه های غیرضروری و تبلیغات و پرهیز از پروژه‌های هزینه بر و مبارزه با فساد از رویکردهای شورای ششم است و حمل و نقل عمومی و تکمیل خط سوم قطارشهری نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.


ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد ۱۵ عضو دارد که در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با رای شهروندان مشهدی برای چهار سال آینده، مدیریت امور شهری این کلانشهر ۳۵۰ کیلومتر مربعی را بر عهده گرفتند.

این اعضا به ترتیب آرای ماخوذه عبارتند از ایمان فرهمندی با ۱۵۰ هزار و ۱۹۸ رای، حسین حسامی با ۱۴۵ هزار ۵۲۱ رای، سید ابراهیم‌ علیزاده با ۱۳۷ هزار ۸۰۴ رای، حسین موحدیان با ۱۳۱ هزار  ۵۴۱ رای، حسن منصوریان با ۱۲۱ هزار ۵۱۶ رای، مجید طهوریان‌ عسکری با ۱۱۸ هزار و ۳۵۵ رای، مجید دبیریان با ۱۱۷ هزار و ۳۸۳ رای، فاطمه سلیمی با ۱۰۸ هزار  و ۵۱۲ رای، موسی‌ الرضا حاجی‌ بگلو با  ۱۰۸ هزار  و ۲۰۸ رای، سیدحسین علوی‌ مقدم با ۱۰۵ هزار و ۹۹۴ رای، حمید ضمیری‌ جعفری با ۱۰۳ هزار و ۶۶۳ رای، حسن کریم‌دادی با ۱۰۳ هزار و ۶۳۹ رای، غلامحسین صاحبی با ۱۰۳ هزار و ۶۲۱ رای و مهدی ناصحی و هاشم دائمی هر یک با آرای برابر ۱۰۱ هزار و ۳۵۹ رای.

موحدیان که امروز ریاست شورای اسلامی شهر مشهد را عهده دار شد پیش از این فرماندار مشهد، تایباد، بجنورد و سبزوار بوده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز