خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار و اعضای منتخب؛

آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۸۴

مراسم تحلیف ششمین دوره شورای شهر تبریز در فرمانداری تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، بهروز مهدوی  در مراسم تحلیف و آغاز به کار ششمین دوره شوراهای شهر تبریز با آرزوی موفقیت برای دولت جدید و شوراهای شهر، اظهار کرد: از شورای ششم می خواهم مصوبات را در چارچوب قانون تصویب کند و کارهای روزمره شهرداری به صحن علنی شورا ارجاع داده نشود.

مهدوی، ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، حمل و نقل آسان درون شهری، گسترش فضای سبز، ساماندهی حاشیه نشینی، حرکت به سوی شهر هوشمند، احیای بازارچه های محلی و الکترونیکی کردن خدمات را جزو خواسته های اصلی مردم و مسوولان از شوراها برشمرد.

در نشست امروز انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز حجت الاسلام رسول برگی با کسب ۱۰ رای به مدت یک سال به عنوان رئیس شورای این کلانشهر در دوره ششم انتخاب شد.

در این انتخابات غلامرضا احمدی نائب رئیس و احد صادقی مقبره دبیر اول، یاسین بجانی دبیر دوم و سخنگو و حسن اسوتچی به عنوان خزانه دار تعیین شدند.

منتخبان شورای شهر تبریز امروز همچنین مراسم تحلیف برگزار کرده و سوگندنامه امضا کردند.

و از این بین شهرام دبیری و حکیمه غفوری به عنوان نماینده شهر تبریز به شورای شهرستان معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز