خبرگزاری کار ایران

با کسب ۱۲ رأی موافق؛

مصطفی سعیدی سیرایی، سرپرست شهرداری کرج شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۸۲

مصطفی سعیدی سیرایی با کسب ۱۲ رأی موافق اعضای شورای ششم شهر کرج به عنوان سرپرست شهرداری این کلانشهر منصوب شد.

به گزارش ایلنا از البرز در نخستین جلسه رسمی شورای ششم شهر کرج، مصطفی سعیدی سیرایی با کسب ۱۲ رأی به عنوان سرپرست شهرداری کرج منصوب شد.

مصطفی سعیدی سیرایی در نخستین جلسه رسمی شورای ششم، اظهار کرد: افتخار دارم که منتخب شورای جوان و انقلابی هستم.

وی ادامه داد: تا زمان انتخاب شهردار با هماهنگی و همکاری کامل با شورا، به انجام فعالیت‌های تعیین شده خواهم پرداخت.

سرپرست شهرداری کرج گفت: یکی از اولویت‌های اساسی ما در این دوران، مبارزه با فساد در راستای اجرای خواست مردم و اعتماد آنها به شورای ششم خواهد بود.

سعیدی سیرایی تاکید کرد: مردم به جریان انقلابی‌گری، مدیریت جهادی، شفافیت و عدالت و از همه مهم‌تر مبارزه با فساد اعتماد کردند.

وی همچنین گفت: امیدواریم بر اساس منویات مقام معظم رهبری با وفاق و همدلی فعالیت خود را نسبت به منافع مردم شهر کرج آغاز کنیم.

سرپرست شهرداری کرج با قدردانی از اعضای شورای شهر ادوار گذشته و شهردار پیشین کرج، افزود: انتخاب مردم مشخص است که راضی از عملکردهای گذشته نیستند و توقع دارند بیشتر تلاش کنیم‌.

مصطفی سعیدی سیرایی پیش از این شهردار فردیس بود و همچنین عضویت در شورای چهارم شهر کرج را در کارنامه خود دارد. وی عضو علی‌البدل دوره پنجم شورای شهر کرج بوده است.

حسین سعیدی سیرایی برادر مصطفی سعیدی سیرایی نیز در دوره ششم شورای شهر کرج انتخاب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز