خبرگزاری کار ایران

با برگزاری انتخابات؛

اعضای هیأت رئیسه شورای ششم کرج مشخص شدند/جواد چپردار، رئیس شورا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۶۴

انتخابات هیأت ‌رئیسه شورای ششم شهر کرج برگزار و جواد چپردار با کسب ۱۲ رأی به‌عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از البرز، مراسم تحلیف اعضای شورای ششم کلانشهر کرج، پنجشنبه ۱۴مردادماه به میزبانی فرمانداری شهرستان کرج برگزار و هیأت رئیسه شورا با رای ۱۳ عضو شورا، انتخاب شد.

انتخاب رئیس شورا با کسب ۱۲ رأی

اعضای شورای شهر کرج در این مراسم، جواد چپردار را با ۱۲ رای موافق به‌عنوان رئیس شورای شهر انتخاب کردند.

همچنین «علیرضا رحیمی» نیز با کسب ۱۳ رأی به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شد.

در ادامه برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجتبی حاجی قاسمی با کسب ۱۲ رأی به عنوان دبیر اول و سید مرتضی اعتصامی با کسب ۱۲ رأی به عنوان دبیر دوم معرفی شدند.

همچنین «فاطمه منعمی» با کسب ۱۳ رأی به عنوان خزانه دار و «علی قاسمپور» با کسب ۱۲ رأی به عنوان سخنگوی شورای شهر کرج انتخاب شدند.

شورا و شهرداری خط اول دولت انقلابی هستند

جواد چپردار در ادامه مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر کرج به نمایندگی از اعضای منتخب از فرمانداری قدردانی کرد و گفت: انتخابات این دوره به بهترین شکل برگزار شد.

وی با عنوان اینکه معتقدیم شورا و شهرداری خط اول دولت انقلابی هستند، اظهار داشت: خدا را شاکریم همزمان با شروع دولت انقلابی، شورای ششم توفیق خدمت‌گذاری پیدا کرد.

رئیس شورای ششم شهر کرج با اشاره به اهتمام ویژه شورای ششم برای ایجاد رضایتمندی شهروندان، گفت: اهداف و وعده‌های انتخاباتی را مورد توجه قرار دهیم.

چپردار ضمن تقدیر از اصحاب رسانه که با قلم‌شان به تقویت و هر چه پرشورتر شدن انتخابات کمک کردند از شورا و شهرداران پیشین کرج قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز