خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس:

موفقیت شورای آینده مستلزم همفکری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۴۷

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: من و سایر اعضاء شورای فعلی آماده هر گونه همکاری برای انتقال تجربه و همفکری برای حل مشکلات مردم هستیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فیصل دانش اظهار کرد: به عنوان یک عضو باسابقه شورا، برای منتخبین و اعضاء جدید شورای شهر بندرعباس آرزو موفقیت می کنم و امیدوارم این عزیزان بتوانند با مدیریت صحیح، مطالبات عمومی را پاسخگو باشند. 

وی افزود: دوران شورای پنجم بدلیل بحران مالی و کاهش شدید درآمد شهرداری و شیوع کرونا به سختی گذشت و در این دوران هیچ روزی را نداشتیم که در راستای حل مشکلات مردم، بحرانی نداشته باشیم. 

این عضو شورا گفت: دوران شورای ششم هم به سختی خواهد گذشت، زیرا بهبود عملکرد شهرداری ها نیازمند، افزایش درآمد عمومی و رونق اقتصادی است و این همان مشکل اساسی است که جامعه ما با آن درگیر است.

دانش تصریح کرد: انتظارات از شورای جدید باید منطقی و براساس واقعیت ها و منابع باشد به نظرم در شرایط بحرانی فعلی حفظ وضع موجود، و ارائه خدمات در حد خدمات فعلی و جلوگیری از بوجود آمدن معضلات بزرگتر، خود اقدام مهم و گام بزرگی است.

من و سایر اعضاء شورای فعلی آماده هر گونه همکاری برای انتقال تجربه و همفکری برای حل مشکلات مردم هستیم. مهم اینست که هر مدیر یا شورای جدیدی که سرکار می آید، زحمات گذشتگان را بر باد نداده بلکه با مشورت و تدبیر کارهای نیمه تمام را تکمیل کند. بنابراین این انتظار را از شورای ششم بندرعباس داریم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظارت و انتقادات اعضاء شورا از شهرداری و مدیران نافی زحمات این مدیران نیست بلکه در راستای وظیفه ذاتی شورا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز