خبرگزاری کار ایران

مراسم تحلیف اعضای شورای شهر مشهد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۳۳

مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر مشهد با حضور مدیر عالی حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،  در این جلسه حسن موحدیان به عنوان رئیس سنی شورای شهر انتخاب شد و اعلام کرد: یکی از اعضای شورای ششم به دلیل ابتلا به کرونا در جلسه حضور ندارد که پس از بهبودی، ایشان هم سوگندنامه را قرائت خواهد کرد.

در ادامه سوگندنامه ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد توسط اعضا قرائت شد و اعضا متعهد به حفظ امانت، انجام وظایف و خدمت به مردم شدند و پس از قرائت سوگندنامه، جلسه اعضای ششمین دوره شهر مشهد رسمیت یافت.

فرماندار مشهد نیز در این مراسم گفت: انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با موفقیت برگزار شد و تمام خستگی‌ها با بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری رفع شد.

محمد رضا هاشمی قانونمداری و اصل بی‌طرفی را از وظایف فرمانداری در برگزاری انتخابات بیان کرد و افزود: خوشبختانه انتخابات این دوره نیز در صحت و سلامت برگزار شد. همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا، انتخابات شورای شهر مشهد به صورت تمام الکترونیک برگزار شد.

فرماندار مشهد گفت: هزار و ۱۳ نامزد در انتخابات شوراها در این شهر شرکت کردند که  این تعداد ۶ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشت و بررسی صلاحیتها با دقت و سرعت انجام شد و ۳۲ درصد شعب اخذ رای و ۴۶۱ درصد صندوقهای اخذ رای در مشهد افزایش داده شد.

هاشمی افزود: ۹۹.۲ درصد انتخابات شورای شهر به صورت تمام الکترونیک برگزار شد و ۲۵ شکایت به صورت مکتوب در هیات اجرایی مطرح و به همه شکایات رسیدگی شد.در این دوره در کمترین زمان ممکن نتیجه انتخابات اعلام و انتخابات در کمال امنیت برگزار شد.

فرماندار مشهد گفت: مشارکت در انتخابات مشهد حدود ۵۱ درصد بود که قابل تقدیر است و با همدلی، وفاق و همدلی می‌توان خدمات شایسته به شهروندان ارائه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز