خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری:

50 درصد تخت‌های بیمارستانی پاوه در اختیار بیماران کرونایی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۲۲

سرپرست فرمانداری پاوه با اعلام اینکه بیش از ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستانی شهرستان در اختیار بیماران کرونایی است، از مردم خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی شیب عبور از پیک پنجم کرونا را ملایم و هزینه های مادی و انسانی آن را کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،جلیل بالایی سرپرست فرمانداری  شهرستان پاوه در ستاد کرونا شهرستان پاوه اختصاص اکثر بخش‌های بیمارستان را به کرونا به معنای ایجاد محدودیت برای خدمات به سایر بیماران دانست و گفت: دو هفته سخت را در پیش روی خود داریم که فقط با همکاری مردم امکان عبور کم هزینه از آن میسر است.

وی از تدابیری که برای کنترل وضعیت قرمز پاوه اندیشیده شده یاد کرد و ادامه داد: از مهمترین این موارد ممنوعیت ورود به پاوه است.

سرپرست فرمانداری پاوه، همچنین از تشدید نظارت‌ها بر بازار، رستوران‌ها، آرامستان‌ها، تالارها و سالن‌های ورزشی خبر داد.

وی از گروه‌های فراخوان شده برای واکسیناسیون به ویژه فرهنگیان و عوامل اجرایی انتخابات خواست که با مراجعه به مراکز اعلامی نسبت واکسیناسیون اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به موثر بودن واکسیناسیون در کاهش امار مبتلایان و فوتی های کرونا، از وجود واکسن به اندازه کافی در شهرستان خبر داد و گفت: در صورت عدم مراجعه افراد فراخوان شده در فرصت ابلاغی بلافاصله افراد جدید جایگزین خواهند شد.

بالایی همچنین از تشدید نظارت‌ها بر بازار، رستورانها، آرامستانها، تالارها و سالن‌های ورزشی خبر داد و ابراز امیدواری کرد، شاهد رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در جامعه باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز