خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی استان خبر داد:

72 درصد جمعیت استان سمنان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۰۲

مدیر کل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: براساس آخرین سرشماری سال۱۳۹۵، ۷۲درصد از جمعیت استان تحت پوشش این سازمان هستند.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد اخلاقی مدیر کل تامین اجتماعی استان سمنان بیان کرد: با توجه به کادر مصوب در بخش بیمه ای استان، درحال حاضر ۷۱ درصد از همکاران مشغول به خدمت هستند که طرح خدمات غیرحضوری ۳۰۷۰ توانسته کمک شایانی را جهت پوشش امور به انجام رساند.

وی ادامه داد: در استان ۱۰ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و ۴ کارگزاری آماده پاسخگویی به مخاطبین سازمانی و آحاد هم استانی ها هستند.

اخلاقی با اشاره به اینکه جمعیت مستمری بگیر استان با جمعیت تبعی، حدودا به صد هزار نفر می رسد یادآور شد: میزان پرداختی حقوق بازنشستگان در کشور بر مبنای اسفندماه ۹۸، شش هزار میلیارد تومان بوده که در مردادماه۱۳۹۹ این رقم به ۹ هزار میلیارد تومان رسیده و و در سال جاری، میزان پرداختی به ۱۷ هزار میلیارد تومان در هر ماه افزایش یافته که به نسبت اسفندماه سال۹۸، شاهد رشد حدودا ۱۳۲ درصدی حقوق مستمری بگیران در راستای متناسب حقوق بازنشستگی بوده ایم.

وی تصریح کرد: خواستار حمایت ویژه دولت پیرامون تخصیص درآمدهای نفتی و مالیاتی به اقشار عظیم سازمان تامین اجتماعی بخصوص مستمری بگیران هستیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز