خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور انجام شد؛

بررسی مشکلات ۶ واحد تولیدی قزوین در کارگروه ستاد تسهیل قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۸۶۲

مشکلات و درخواست‌های ۶ واحد تولیدی استان قزوین روز پنجشنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور و استاندار مورد بررسی قرار گرفت و برای رسیدگی به آنها به دستگاه‌ها و بانک‌ها دستورات لازم صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این نشست مدیران واحدهای تولیدی کیان الماس الموت در زمینه دریافت مجوز انتقال چاه آب و افزایش ظرفیت آب و برق، گروه صنعتی ویتانا در خصوص تمدید مهلت زمان ساخت طرح های توسعه و کشت و صنعت خوشه دشت در مورد تنفس بازپرداخت تسهیلات ارایه شده مطرح شد.

در این کارگروه همچنین شرکت های کنتورسازی درخواست توقف عملیات اجرایی و تقسیط بدهی های بانکی، آپادانا سرام در مورد صدور کارت بازرگانی موقت بدون درنظر گرفتن بدهی های معوق بانکی و مالیاتی و شیشه مینا در مورد مشکل ثبت سفارش با گمرک را مطرح کردند.

بابک دین پرست قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور و استاندار قزوین دستور رسیدگی به درخواست ها و تقاضای واحدهای تولیدی یاد شده را با نگاه تسهیل گری و رفع موانع تولید به دستگاه های مربوطه از جمله شرکت های آب منطقه ای، گاز و توزیع برق،گمرک، امور مالیاتی، اداره کل استاندارد و بانک های صادرات، توسعه تعاون، مسکن، پاسارگاد، ملت و سپه صادر کردند.

در این نشست همچنین تاکید شد در صورت فریز و نگهداری بخشی از منابع تسهیلات مورد نظر به واحدهای تولیدی از سوی بانک ها، این اقدام خلاف قانون بوده و با مدیران بانکی متخلف برخورد می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز