خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون وزیر کشور از شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۷۲۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور عصر چهارشنبه از شهرک صنعتی کاسپین بازدید و با تولیدات واحدهای آن آشنا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، بابک دین پرست در بازدید از این شهرک صنعتی از ۲ کارخانه ویتانا تولیدکننده انواع بیسکوییت، ویفر و کراکر و ریز تشخیص تولیدکننده لوله های آزمایشگاهی و پلیت کشت دارویی و گیاهی بازدید کرد.

واحد تولیدی ویتانا با سرمایه گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریالی فعالیت خود زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم کرده است و واحد ریز تشخیص نیز با ۲۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۶ تن را ایجاد کرده است.

شهرک صنعتی کاسپین  در 35 کیلومتری قزوین و در حاشیه آزادراه قزوین-کرج قرار دارد و از شهرک های صنعتی پرتقاضا در کشور برای سرمایه گذاری به شمار می رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور همچنین از واحدهای تولید کیان الماس الموت در زمینه چاپ و بسته بندی و مانیان خودرو در شهرستان آبیک بازدید به عمل آورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در راستای بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و پیگیری تحقق شعار سال " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" از واحدهای ولیدی بازدید و سرکشی می کند.

عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین و شهرام احمدپور فرماندار آبیک و عزیزالله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این بازدیدها دین پرست را همراهی می کردند.

بازدید از واحدهای تولیدی و شرکت در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از برنامه های سفر ۲ روزه دین پرست به قزوین به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز