خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

توسعه ورزش قزوین با سرمایه گذاری در ورزش محلات به وجود می آید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۷۰۴

استاندار قزوین گفت: سرمایه گذاری در ورزش محلات، توسعه ورزش استان و کشور را در پی دارد و کسب جایگاه های ملی و فراملی ورزشی را به ارمغان می آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در مراسم بدرقه ۲ نماینده استان به رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو، افزود: ما به ورزش محلات و مناطق برای توسعه ورزش نیاز داریم و باید با یک برنامه ریزی جامع و کامل برای توسعه ورزش و استعدادیابی در آنها تلاش کنیم.

استاندار قزوین گفت: استان قزوین، ظرفیت های زیادی در ورزش دارد و می توانیم در همه رشته های ورزشی سرمایه گذاری کنیم و در آنها ورزشکاران المپیکی و جهانی داشته باشیم.

جمالی پور افزود: ما در هر رشته ای متمرکز شویم و ظرفیت ایجاد کنیم می توانیم توفیقات زیادی کسب کنیم بنابراین باید در هیات های ورزشی انگیزه ایجاد کنیم تا برای جذب علاقه مندان تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: استان قزوین در ورزش ید طولایی دارد به خصوص در رشته های انفرادی مثل کشتی، کاراته و دوومیدانی که افتخارات زیادی را نصیب کشور کرده است.

او اضافه کرد: این افتخارآفرینی ها نشان می دهد استعدادهای ورزشی زیادی در استان وجود دارد و می تواند فرصت های زیادی را پیش روی جوانان قرار دهد.

استاندار قزوین در پایان برای مرتضی رمضانی و جبراییل عبادی دونماینده اعزامی از استان به رقابت های پارالمپیک توکیو، آرزوی موفقیت کرد و اظهار امیدواری نمود: ورزشکاران قزوین بتوانند پرچم ایران را در این رقابت ها به اهتزاز درآورند و موجب خوشحالی مردم شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز