خبرگزاری کار ایران

امضاء نخستین تفاهم نامه فروش پساب آبفا در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۶۶۰

نخستین تفاهم نامه فروش پساب تصفیه خانه فاضلاب استان قزوین در شهرستان بویین زهرا با حضور معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و استاندار قزوین به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داراب بیرنوندی با اعلام این خبر گفت: براساس قرارداد منعقد شده با شرکت ذوب آهن آریان بوئین زهرا، قرار شد سالانه ۲ هزار متر مکعب آب تصفیه شده از فاضلاب این شهرستان به مدت ۲۰ سال و به ازای هر متر مکعب ۲۵ هزار ریال به این سرما واگذار شود.

مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تاکید کرد: همه ساله قمیت واگذاری این آب تصفیه شده براساس تورم اضافه و درآمد حاصل از آن نیز هزینه تعمیر و نگهداری تصفیه خانه خواهد شد.

بیرونوندی با اشاره به اینکه قزوین جزو چهار استان صنعتی کشور است، تاکید کرد: امیدواریم با ورود جدی صنایع به این حوزه جهت استفاده از پساب تصفیه شده از فاضلاب گام های موثرتری را در بخش بازچرخابی آب برداریم تا جایی که استفاده از این مساله نیز می تواند به پایداری تولید واحدهای صنعتی منطقه نیز بیانجامد.

او یادآور شد: سالانه ۵۸ هزار متر مکعب پساب در تصفیه خانه های این استان به انجام می رسد و در آینده نزدیک نیز دومین تفاهم نامه فروش پساب تصفیه خانه فاضلاب استان نیز به امضا خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز