خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از منطقه سیل زده شهرستان آوج

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۶۵۸

اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور روز چهارشنبه به همراه جمعی از مسئولان استانی از منطقه سیل زده آوج بازدید کرد و در جریان اقدامات دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرماندار آوج در این بازدید گفت: بارش حجم گسترده باران در حدود ۳۷ میلی متر ظرف نیم ساعت در سطح شهرستان موجب بروز سیلاب و طغیان رودخانه ها و متاسفانه مرگ سه نفر و مفقودی ۲ نفر شد.

نصرت الله علیرضایی گفت: ارزیابی خسارات مالی وارد شده به تاسیسات، منازل مسکونی، بناها و ماشین آلات در این شهرستان به دنبال سیلاب روز دوشنبه با حضور تیم های تخصصی و ارزیاب دستگاه های مختلف آغاز شده است.

وی افزود: شرکت های آب، برق و گاز و اداره کل راه و شهرسازی و راهدای بنیاد مسکن، منابع طبیعی و شهرداری ها در حال برآورد و بررسی خسارات وارد شده به تاسیسات و بناها در این شهرستان هستند.

این مسئول اظهار داشت: عملیات جستجو برای یافتن مفقودان شامل یک پیرمرد ۶۰ ساله و یک نوزاد پنج ماهه با حضور تیم های هلال احمر و سگ های زنده یاب در حال انجام است و پیکر پیرمرد ۶۰ ساله از آب گرفته شد.

در این بازدید علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری و روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج نیز حضور داشتند.

وقوع سیل در بخش الموت شرقی شهرستان قزوین نیز خساراتی را به شبکه آبرسانی، برق و گاز در منطقه وارد کرد و به دنبال آن ۲ نفر مفقود شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز