خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

والیبال قزوین از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۶۲۸

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: این استان در ورزش والیبال نشسته و معمولی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و نمایندگانی را در مسابقات مختلف دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس علایی مقدم، در مراسم بدرقه ورزشکاران پارالمپیک که بعدازظهر امروز برگزار شد، گفت: پس از اعزام مهدی مرندی والیبالیست شایسته استان، امروز نیز مراسم بدرقه دو نماینده شایسته استان در مسابقات پارالمپیک را داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: در دوره گذشته بازی‌های پارالمپیک استان قزوین نماینده‌ای در این بازی‌ها نداشت؛ اما با تلاش‌های صورت گرفته امروز استان دو نماینده در این مسابقات دارد.

وی عنوان کرد: در والیبال نشسته در سال‌های گذشته حسین فرزانه در مسابقات آسیایی مدال طلا را کسب کرده و در پارالمپیک نیز حضور داشته است.

این مسئول افزود: استان قزوین در بخش والیبال از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در لیگ‌های مختلف حضور داشته است.

وی اظهار کرد: جبرائیل عبادی از شهرستان آبیک در بخش تیر و کمان در فدراسیون مربی است و در مسابقات پارالمپیک طی 10 روز آینده تیم ملی را همراهی می‌کند، ضمن اینکه اسماعیل عبادی نیز در سنوات متمادی بعنوان قهرمان جهان حضور داشته‌اند و در مسابقات لهستان بعنوان مربی فعالیت خواهد کرد.

علایی مقدم ادامه داد: برای نمایندگان استان در این مسابقات آرزوی سلامتی داریم و صرف نظر از نتیجه‌ای که خواهد بود این دو نفر نمایندگان شایسته استان در مسابقات خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز