خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

انتقال خون قزوین جزء تیم‌های موفق کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۵۹۷

استاندار قزوین گفت: تیم انتقال خون استان با توجه به کسب رتبه‌های مختلف در سطح کشور از تیم‌های موفق به شمار می‌آید که این اتفاق در سایه همدلی تمام اعضای این اداره کل برای استان رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در بازدید از سازمان انتقال خون که بعدازظهر امروز به مناسبت سالروز تاسیس انتقال خون صورت گرفت، گفت: فعالیت‌های انجام شده در انتقال خون بسیار مهم و  پرارزش و یک بخش از درمان کشور بوده و فعالیتی اساسی و عامل حیات بخش بوده و زحمات فعالین این حوزه قابل تقدیر است.

استاندار قزوین ادامه داد: تلاش شبانه روزی اداره انتقال خون استان در زمان شیوع کرونا قابل تقدیر است؛ کارمندان با کار در این شرایط ممکن است در معرض آلودگی قرار گیرند؛ اما به عشق به هم نوع تمام این سختی‌ها را به جان می‌خرند تا جان یک انسان را نجات دهند.

وی عنوان کرد: استانداری نیز کمک‌های لازم را برای اداره کل انتقال خون ارائه می‌دهد، تیم انتقال خون استان باتوجه به کسب رتبه‌های مختلف در سطح کشور از تیم‌های موفق به شمار می‌آید که این اتفاق در سایه همدلی تمام اعضای این اداره کل برای استان رقم خورده است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: مردم استان قزوین نوع‌دوست هستند و هر جا احساس شود باید خدمتی ارائه کنند کوتاهی نکرده و پیش قدم هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز