خبرگزاری کار ایران

درخشش کارگردانِ جوان شیرازی در جشنواره ملی فیلم کوتاه؛

رنگآبی «بهترین فیلم» جشنواره آسمان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۴۷۱

کارگردانِ جوان شیرازی، فیلم کوتاه رنگابی موفق به دریافت جایزه «بهترین فیلم» در بخش همراه فیلم از دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه آسمان شد.

به گزارش ایلنا، لعیا رحیمی گفت: فیلم کوتاه رنگآبی با موضوع اهمیت آب در زندگی و درباره ی عکس العمل هایی است که کائنات در مورد عمل هایمان به ما بازمی گرداند.

این کارگردان شیرازی افزود: ضمن تقدیر از همه دوستان و همکارانی که مرا در ساخت این اثر یاری دادند، این فیلم را به پدر و مادرم به خاطر زحماتِ بی دریغشان تقدیم می کنم.

این فیلمساز هجده ساله  شیرازی که عنوان جوانترین فیلمساز این جشنواره را به خود اختصاص داد، گفت: به امید روزی که در هیچ جای این کره ی خاکی شاهدِ جنگ و نزاع بر سرِ منابع طبیعی نباشیم .

عوامل این فیلم عبارت اند از: تهیه کنندگان: مسیحارحیمی و اسماعیل پرویزی، بازیگران: النا نیازی و ساناز دهقانی، صداپیشه: هستی کرمی، مشاور پروژه، تدوین و صداگزاری: محمدناصریراد،تصویربردار: اسماعیل پرویزی، نورپرداز: مهدی فلامرزی، صدابردار: زهرا ستاری، منشی صحنه: ملینا سیرت بخش، برنامه ریز: علیرضا شهسواری فرد، گریم: باران وفادار، مشاور حقوقی: زین العابدین یزدانیان، مدیرصحنه: حسن ابراهیمی نژاد، مدیرتولید: محمد زارع، جلوه های گرافیکی: محمدرازدار، عکاس: سمانه رعیت ، روابط عمومی: محمد ناصریراد، جامه دار: طاهره ارجمند، فیلمبردار پشت صحنه: نگین نبی زاده.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز