خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران گیلان خبر داد:

ادامه بازسازی خرابی‌های ناشی از وقوع سیل در تالش

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۴۶۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از ادامه بازسازی خرابی‌های ناشی از وقوع سیل در تالش خبر داد.

به گزارش ایلنا از تالش، امیر مرادی با بیان اینکه از روند عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بازسازی از سیل شهرستان تالش به شکل مستمر بازدید به عمل می‌آید  اظهار داشت: روند عملیات اجرایی پروژه‌ها و آن دسته از طرح‌هایی که به دلایلی قانونی در منطقه متوقف شده بودند سرعت می‌گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان به همکاری و مساعدت خوب دستگاه قضایی گیلان برای رفع موانع موجود بر سر راه اجرای طرح‌های بازسازی تالش اشاره کرد و ابراز داشت: تمام تلاش و سعی ما این است که بر اساس اعتبارات در دسترس، دستگاه‌های اجرایی متولی بتوانند پروژه‌های عمرانی و بازسازی مربوطه را در موعد مقرر به اتمام برسانند.

مرادی بارندگی چند روز اخیر در استان گیلان را هم متذکر شد و با تاکید بر اینکه پروژه‌ها و طرح‌های بازسازی شده با اعتبارات سیل سال گذشته تالش نقش مهمی در جلوگیری از وارد شدن خسارت‌های مجدد به منطقه  داشته است اضافه کرد: عملکرد این طرح‌های اجرا شده در برابر بارش‌های شدید باران در چند روز گذشته در استان مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه قرار است از طرف منابع طبیعی و آبخیز‌داری استان گیلان روستاهای که هرساله در شهرستان تالش و سایر مناطق دچار خسارت ناشی از سیل می‌شوند به مدیریت بحران ارسال شود افزود: بدون تردید با انجام برخی اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه می‌توان خسارت‌ها و آسیب وقوع سیلاب را کاهش داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تخصیص و جذب اعتبارات ناشی از حوادث غیرمترقبه را هم مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در مدت اخیر توانستیم به یک همگرایی در سطح دستگاه‌ها برسیم که برای مواجه با حوادث غیرمترقبه چه امکاناتی در گیلان در بخش‌های دولتی و خصوصی وجود دارد.

مرادی افزایش سطح آمادگی دستگاه‌ها در سطح استان گیلان برای مواجهه با فصول پربارش سال و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه را هم راهبرد دیگری که در یکساله اخیر در دستور کار مدیریت بحران استانداری قرار گرفت دانست و خاطرنشان کرد: همزمان با اعتبارات تزریق شده اقدامات خوبی در مناطق سیل زده تالش انجام و رودخانه‌های آن لایروبی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز