خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد کرونا شهرستان خبر داد:

اعلام وضعیت حاد کرونا در دامغان/ مسدود سازی روزانه خیابان‌های شهر از 7 تا 10 شب

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۴۰۵

رئیس ستاد کرونا شهرستان دامغان با ابراز نگرانی از عادی انگاری موجود در شهرستان گفت: مطابق آمارهای موجود، شهرستان دامغان در وضعیت حاد کرونایی قرار دارد.

به گزارش ایلنا از سمنان، عصر روز گذشته (12 مرداد) جلسه فوق العاده مدیریت مقابله با بیماری کرونا شهرستان به ریاست مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان به منظور تشریح وضعیت کرونای شهرستان و ارائه آخرین گزارش از اقدامات انجام شده در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونا توسط دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد.

مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان در این جلسه ضمن تشریح وضعیت بحرانی کرونا در سطح شهرستان و ابراز نگرانی از عادی انگاری موجود، رعایت هرچه بیشتر همه دستورالعمل های بهداشتی فردی و جمعی را خواستار شد.

بندرآبادی یادآور شد: مقرر شد نیروی انتظامی شهرستان با همکاری شهرداری دامغان به منظور کاهش تردد در هسته مرکزی شهر و اعمال محدودیت های ترافیکی نسبت به مسدود کردن خیابان‌های اصلی شهر ( میدان امام _ میدان شهدا) از ساعت ۱۹ الی ۲۲ اقدام کند.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا فعالیت کلیه مراکز آموزشی، زبانسراها و آرامستان‌ها، اماکن مذهبی، مساجد و تکایا و برپایی هرگونه تجمعات و برگزاری مراسم های ملی و مذهبی، در وضعیت قرمز کرونایی ممنوع است.

فرماندار دامغان اظهار کرد: قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد در همه معابر شهر برقرار خواهد بود و نیروی انتظامی شهرستان نسبت به کنترل و اعمال قانون اقدام لازم را به عمل می‌آورد.

وی با تاکید بر عدم تجمعات و دورهمی ها در بوستان ها و اماکن گردشگری و تفریحی در سطح شهرستان اضافه کرد:  مقرر شد نیروی انتظامی شهرستان، ضمن استقرار در مبادی شهر دامغان نسبت به انجام کنترل های دقیق و جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به داخل محدوده شهری دامغان اقدام کند.

بندرآبادی افزود: برابر آمارهای موجود، شهرستان دامغان در وضعیت حاد کرونایی قرار دارد و تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی، همدلی و همکاری عموم مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، زدن ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات خواهد بود تا شاهد کاهش روند ابتلا و شیوع کرونا در سطح شهرستان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز