خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری استان عنوان کرد:

ورود دستگاه قضا به موضوع سند ضوابط حریم باغستان سنتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۴۰۲

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: در راستای احقاق حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دستگاه قضائی استان به موضوع سند ضوابط حریم باغستان سنتی ورود کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فولیان در جلسه صیانت از باغستان سنتی قزوین که صبح امروز برگزار شد، گفت: سند ضوابط حریم باغستان سنتی که توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تدوین شده از عبارات کلی و مبهم استفاده کرده و همین امر باعث می‌شود در آینده دستگاه‌های متولی و قضائی با مشکل مواجه شوند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین ادامه داد: در راستای احقاق حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دستگاه قضائی استان به موضوع سند ضوابط حریم باغستان سنتی ورود کرده و پیش از بررسی آن در کمیته تخصصی و  با حضور سمن‌ها، باغداران و مسئولان از اجرایی و نهایی شدن آن جلوگیری شده است.

وی عنوان کرد: باغستان سنتی قزوین هویت مردم استان را معرفی می‌کند و میراثی ارزشمند بوده و کمربند سبز شهر است؛ با این حال و علی رغم ثبت ملی شدن آن در معرض نابودی قرار گرفته و اقدامات قابل توجهی برای صیانت و حفظ آن صورت نگرفته است.

فولیان گفت: لازم است سند ضوابط حریم باغستان سنتی قزوین دارای جامعیت و شفافیت باشد تا با استفاده از آن بتوان از حریم باغستان محافظت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز