خبرگزاری کار ایران

‍ مدیر کل راهداری استان کرمانشاه:

میزان بارگیری و ترانزیت کالا در پایانه مرزی پرویزخان از مرز ۴۳۲ هزار تن گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۳۲۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: میزان بارگیری، ترانزیت و خروجی و ورودی حامل کالا در پایانه مرزی پرویزخان در چهار ماهه ابتدایی سال جاری از مرز ۴۳۲ هزار تن گذشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، فریبرز کرمی با اشاره به آمار ترانزیت و حمل کالا از پایانه مرزی پرویزخان شهرستان قصرشیرین در چهار ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در این پایانه بیش از ۱۱۰ هزار و ۸۰۱ تن کالا توسط چهار هزار و ۳۰۰ کامیون ایرانی به سمت داخل کشور بارگیری شده است.

وی افزود: ترانزیت خروجی حامل کالا در پایانه مرزی پرویزخان بیش از یک هزار و ۶۷۰ تن بوده که توسط ۹۱ کامیون ایرانی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۲۰۱ هزار و ۵۹ تن ترانزیت ورودی حامل کالا بوده که توسط سه هزار و ۳۲۰ کامیون ایرانی و سه هزار و ۹۴۰ کامیون خارجی صورت گرفته که بیش از خروجی حامل کالا به مقدار بیش از ۴۲ هزار و ۵۵۵ تن توسط ۲ هزار و ۳۵۰ کامیون ایرانی و یک کامیون خارجی بوده است.

کرمی مقدار ورودی حامل کالا توسط ۲ هزار و ۸۸۸ کامیون ایرانی و ۱۹۹ کامیون خارجی را بیش از ۷۶ هزار و ۵۷۱ تن اعلام کرد و افزود: در مجموع در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ مقدار بارگیری، ترانزیت و خروجی و ورودی حامل کالا بیش از ۴۳۲ هزار و ۶۵۸ تن بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز