خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل خبر داد:

تشدید محدودیت‌های کرونایی در استان / ممنوعیت پذیرش مسافر در آبدرمانی‌ها و اماکن گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۳۱۶

استاندار اردبیل از اعمال و تشدید محدودیت های کرونایی در اماکن و تفریح گاه ها برای کنترل شیوع و انتشار ویروس دلتای کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در جلسه ویدئو کنفرانسی با فرمانداران با محور کنترل بیماری کرونا تصریح کرد: با توجه به شیوع بالای کرونای دلتا در همنشینی و دورهمی ها ، تمامی رستوران ها باید از پذیرش مشتری در داخل خودداری و به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه اماکن گردشگری از جمله آبدرمانی ها تعطیل و هتل ها نیز نباید مسافر پذیرش کنند، افزود: متاسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل ها ، برپایی تجمعات و دورهمی ها شاهد تکمیل بیمارستان های استان هستیم.

استاندار اردبیل گفت: تعداد بستری ها در خیز جدید بالا رفته و این موضوع به دلیل پایین آمدن  رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری دورهمی ها و مراسم جشن عروسی و تولد و ختم است.

بهنام جو افزایش میزان واکسیناسیون در استان را یادآور شد و افزود: میزان واکسیناسیون در دو هفته پیش 2 هزار نفر  در روز بود که هم اکنون به ۱۳ هزار نفر در  روز رسیده است. 

وی بیان کرد: واکسیناسیون افراد بالای ۵۵ ساله در استان در حال انجام است و علاوه بر آن گروه های در، معرض خطر از جمله رانندگان اتوبوس ، بانک ها و کسانی که با عموم ارتباط دارند ، واکسینه می شوند.

وی با دعوت از جامعه هدف برای دریافت واکسن، گفت:  بیشتر افرادی که در بیمارستان ها بستری هستند ، واکسن دریافت نکرده اند و میزان بستری افرادی که واکسن دریافت کرده اند، بسیار اندک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز