خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد:

ضرورت تجدید نظر در نوع قیمت گذاری اراضی کشاورزی قزوین برای سرمایه گذاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۲۷۵

استاندار قزوین گفت: نوع قیمت گذاری مدیریت اراضی جهاد کشاورزی برای زمین‌های کشاورزی غیرفعال برای انجام طرح‌های مختلف سرمایه گذاری مورد پذیرش نیست و می‌توان از مدل قیمت گذاری شهرک‌های صنعتی در اختصاص زمین برای فعالیت‌های تولیدی الگو گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که صبح امروز برگزار شد، گفت: در برخی مواقع مدیران دولتی قوانین را به گونه‌ای تفسیر می‌کنند که به جای تسهیلگری مانع از تولید می‌شود؛ لازم است  در این نوع قوانین تجدید نظر شود؛ چرا که مانع زدایی از تولید از دغدغه‌های اصلی کشور و تاکیدات رهبری است.

استاندار قزوین ادامه داد: از مدیران دستگاه‌های مختلف به‌عنوان استاندار قزوین درخواست دارم درصورتی که در راستای مانع زدایی از تولید مشکلی با دستگاه‌های نظارتی وجود دارد برای حل شدن آن را مطرح کنند.

وی عنوان کرد: در واقع منابعی که سرمایه گذاران در اختیار دارند ثروت ملی بوده و به اشتغال در سطح کشور کمک می‌کند؛ از این رو لازم است ضمن تغییر رویکرد نسبت به  تولید از سرمایه گذاران حمایت کنیم و خود را مسئول بدانیم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ابراز کرد: باید توجه داشت که تصمیماتی که مدیران می‌گیرند در آینده تولید و اقتصاد نیز تاثیر گذار است و می‌توان از برخی واحدهای تولیدی قزوین در این زمینه عبرت گرفت که چگونه تصمیمات  و مدیریت اشتباه آن‌ها را با آینده بدی مواجه کرد.

وی اظهار کرد: در زمینه اراضی کشاورزی رویکردهایی وجود دارد که باعث شده ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی خوب و مرغوب استان اتفاق بیفتد؛ این درحالی است که در آن دست از اراضی که دردرجه پایین‌تری قرار  دارد تمرکز کرده و از آن‌ها صیانت می‌شود.

جمالی پور افزود: نوع قیمت گذاری مدیریت اراضی جهاد کشاورزی برای زمین‌های کشاورزی غیرفعال برای انجام طرح‌های مختلف سرمایه گذاری مورد پذیرش نیست و می‌توان از مدل قیمت گذاری شهرک‌های صنعتی در اختصاص زمین برای فعالیت‌های تولیدی الگو گرفت.

وی عنوان کرد: از آنجایی که قاچاق از موانع جدی تولید به شمار می‌آید، لازم است تمام دستگاه‌ها برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز تلاش کنند و از تمام ظرفیت‌ها  و نهاد های مردمی نیز در این راستا بهره برد.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز