خبرگزاری کار ایران

نگهداری فضای سبز شهرجدیدهشتگرد با پساب تصفیه شده سطح شهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۲۳۱

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: با توجه به کمبود آب و قرار گرفتن در فصل گرما، فضای سبز سطح شهر و جنگل ورودی شهر با استفاده از پساب تصفیه شده، آبیاری و نگهداری می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد علی حاجی زاده از مجهز شدن سایت جنگل شهر به سیستم آبیاری خبر داد و گفت: در زمان حاضر جنگل شهر به سیستم آبیاری از طریق پساب تصفیه خانه شهر تجهیز شده و هیچگونه مشکلی در آبیاری وجود ندارد.

وی گفت: در زمان حاضر آبیاری جنگل ۹۶ هکتاری از طریق پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر به میزان ۱۶۰۰ متر مکعب در روز  تامین می‌شود.

حاجی زاده اظهار داشت: برای راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ پساب تصفیه‌خانه شهر جدیدهشتگرد اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان و برای نگهداری و کاشت درخت و احیای جنگل کمربند سبز این شهر بالغ بر چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: همچنین برای کاشت و نگهداری فضای سبز سطح شهرجدید هشتگرد ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدیدهشتگرد اظهار داشت: مساحت فضای سبز شهرجدیدهشتگرد تاکنون ۱۲ ونیم هکتار بوده که در زمان حاضر با کاشت چندین اصله درخت و احیای جنگل مساحت فضای سبز شهر ۱۰ برابر افزایش یافته و به ۱۳۰ هکتار رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز