خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

تمدید ثبت نام در چهاردهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر تا 22 مرداد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۲۲۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از تمدید فرآیند ثبت نام در چهاردهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر تا 22 مرداد خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین فلاح نژاد اظهار داشت: جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می شود.

وی درباره این جشنواره تصریح کرد: مهمترین ویژگی‌های جشنواره کارآفرینان برتر استفاده از شاخص‌های به روز و علمی و تخصصی در انتخاب کارآفرینان اعم از نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش، صادرات، شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات و در سالجاری نیز در بخش گردشگری و صنایع دستی، همکاری با متخصصین حوزه‌های مختلف در سراسر کشور برای امور مربوط به داوری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز ادامه داد: آخرین مهلت زمان ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در ابتدا دهم مرداد اعلام شده بود که با توجه به استقبال کارافرینان و شرایط بیماری کرونا، این مهلت از سوی وزارت متبوع تا ۲۲ مرداد سالجاری از طریق  Karafarinanebartar.mcls.gov.ir یا سایت Karafarinanebartar.ir  تمدید شد.

وی خاطر نشان کرد: کارگاه‌هایی که موفق شوند عنوان کارافرین برتر استانی را کسب کنند، در داوری جشنواره کشوری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و کارآفرینان برتر ملی انتخاب و معرفی می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز