خبرگزاری کار ایران

رئیس کتابخانه های عمومی دامغان خبر داد:

عضویت 3 هزار و 857 نفر در کتابخانه های عمومی دامغان/ متوسط سن اعضا بین 14 تا 25 سال

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۱۴۴

رئیس کتابخانه های عمومی دامغان گفت: 3 هزار و 857 نفر در کتابخانه‌های عمومی دامغان عضو هستند که متوسط سن آنان بین 14 تا 25 سال است.

به گزارش ایلنا از سمنان، آزاده امینیان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دامغان گفت: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ کتابخوانی، مردمی کردن و تامین منابع و ایجاد انگیزه در یکایک افراد جامعه است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر 10 کتابخانه نهادی و 2 کتابخانه مشارکتی در دامغان وجود دارد.
 
امینیان یادآور شد: با صدور مجوز کتابخانه عمومی روستای حسن آباد که در مجموعه حسینیه این روستا آماده سازی شده است شمار کتابخانه‌های دامغان به 11 کتابخانه می‌رسد.
 
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دامغان از ریزش حدود 2 هزار نفری اعضای کتابخانه‌ها با شیوع کرونا خبر داد و تصریح کرد: 194 هزار و 989 جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان وجود دارد.
 
امینیان اظهار کرد: همزمان با شیوع کرونا 17 کتابدار شهرستان فعالیت فرهنگی و ترویج فرهنگ مطالعه را در فضای مجازی دنبال و کتابخوانی را ترویج کردند.
 
وی با اشاره به اینکه با یروز وضعیت قرمز کرونایی کتابخانه‌های عمومی تعطیل شده و فعالیت‌های فرهنگی صرفا از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود اضافه کرد: در بخشی از مناطق دامغان که شهروندان درگیر بیماری سالک بودند کتابداران با شناسایی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی سعی در حل مشکلات کردند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز