خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج به ایلنا خبر داد؛

تعداد فوتی‌های سیل آوج به چهار نفر رسید/ برآورد دقیق خسارات ظرف 48 ساعت/جست و جو برای نوزاد مفقودی ادامه دارد+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۰۷۵

فرماندار شهرستان آوج گفت: با پیدا شدن یکی از مفقودین سیل روز گذشته تعداد فوتی‌ها در شهرستان آوج به چهار نفر رسید و عملیات جست‌وجو برای نوزاد مفقود شده همچنان ادامه دارد.

نصرت الله علیرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت سیل در شهرستان آوج گفت: در حال حاضر عملیات امدادی در حال انجام است و اکیپ‌های عملیاتی و گروه‌های مختلف هلال احمر، دستگاه‌های خدمات رسان، بسیج، نیروهای امداد رسان، راهداری و بویژه گروه‌های داوطلب از مردم و  همچنین مسئولان شهرستان پای کار هستند.  

فرماندار شهرستان آوج ادامه داد: بیشترین میزران خسارات به روستای شهید آباد وارد شد و در مجموع بخشی از برق و گاز این روستا به خاطر حفظ ایمنی و سلامت جان و مال مردم قطع بود که درحال وصل شدن است، نزدیک به 10 تیر برق شکسته بود که جا به جا شد و ترانس‌ها نیز در حال نصب است.

وی عنوان کرد: لوله های گاز نیز در چند منطقه شکسته شده بود که با رعایت حساسیت و اصول ایمنی گاز بخش زیادی  از روستاها وصل شده و تا آخر وقت امروز گاز و برق در مناطق وصل خواهد شد.

این مسئول افزود: همچنین آبگرفتگی معابر، مغازه‌ها و محل نگهداری احشام توسط هلال احمر، بسیج سازندگی و نیروی انتظامی در حال پاکسازی است.

علیرضایی درباره میزان خسارات واد شده گفت: پیرو جلسه اضطراری برگزار شده در شب گذشته تمام گروه‌های کارشناسی و تخصصی  موظف شدند ظرف 48 ساعت به صورت میدانی میزان خسارات را با شاخص و عدد و رقم برآورد کرده و به فرمانداری و ستاد مدیریت بحران گزارش کنند.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، راهداری موظف هستند هر یک در حوزه تخصصی خود خسارات را برآورد کنند که ابنیه فنی و پل‌ها، منازل مسکونی، خودورهای مفقودی که 10 دستگاه بوده و همچنین بسیاری از ادوات کشاورزی از  جمله آنها هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آوج درباره خسارات جانی سیل گفت: شب گذشته تعداد فوتی‌ها سه و مفقودی‌ها دو مورد بود که با جست‌وجوهای انجام شده مرد ۶۰ ساله‌ای که مفقود شده بود در حوالی تونل شهرستان در دو کیلومتری آبگرم پیدا شد و با پیدا شدن این مفقود تعداد فوتی‌های این سیل به چهار نفر رسید.

وی افزود: عملیات جست‌و جو برای یک نوزاد گمشده در حادثه دیشب همچنان ادامه دارد.

 

حجم ویدیو: ۶.۲۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز