خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی:

حفظ اشتغال ‌موجود در واحدهای صنعتی و تولیدی استان اولویت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۹۸۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: حفظ و تثبیت اشتغال ‌موجود در واحدهای صنعتی و تولیدی این استان در اولویت برنامه‌ها است، اما از سویی دیگر مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی این استان، تأمین نقدینگی و خرید مواد اولیه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید فرخی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی، افزود: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی مکلف به حمایت از جهش تولید هستند.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند در تحقق برنامه‌های این حوزه مشارکت گسترده و تأثیرگذار داشته باشند و باید متناسب با ماموریت‌ها و وظایف خود در رفع این مشکلات تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باید نهایت تلاش خود را برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در راستای تحقق اهداف جهش تولید به کار گیرند.

فرخی تصریح کرد: فعالان اقتصادی با وجود اعمال تحریم های ظالمانه دشمنان و مشکلات اقتصادی کشور تمام تلاش خود را برای افزایش تولید و حفظ اشتغال به‌کار گرفتند و نهادهای دولتی وظیفه دارند برای تسهیل امور این قشر اقدام کنند.

وی بیان داشت: افرادی که در حوزه تولید و اشتغال در بخش های مختلف کشاورزی و صنعتی فعالیت دارند، موتور محرکه رشد و توسعه استان و در واقع جهادگر اقتصادی هستند. بنابراین باید از سوی آحاد اقشار جامعه به خصوص مسئولان نهادهای اجرایی حمایت شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز