خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج مطرح کرد؛

آغاز عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان ولیعصر(عج)/ بوستان هاشمی قابلیت توسعه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۹۳۹

مدیر منطقه 4 شهرداری کرج در ادامه نهضت آسفالت از آغاز عملیات تراش و روکش آسفالت بلوار ولیعصر(عج) خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد یساولی از توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در منطقه چهار خبر داد و اظهار کرد: مقرر است شش هزار تن آسفالت در خیابان ولیعصر (عج) توزیع شود که با تحقق این مهم مجموع آسفالت توزیع شده در منطقه به ۲۰ هزار تن خواهد رسید.

وی گفت: آسفالت، گلکاری و کاشت گیاه‌های دائمی در بلوار ولیعصر (عج)، آسفالت و بهسازی جوی‌های خیابان دوم غربی و جمع‌آوری نخاله‌ها از مهم‌ترین مطالباتی است که شهروندان شهرک ولیعصر مطرح کرده‌اند.

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج خدمت به مناطق کم برخوردار را جز اولویت‌های اصلی اعلام و بر لزوم اجرای پروژه‌ها در این مناطق تاکید کرد.

بوستان هاشمی قابلیت توسعه دارد

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج با عنوان اینکه بوستان سه هکتاری هاشمی قابلیت توسعه تا شش هکتار دارد، اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز دوم به مساحت یک هکتار و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال یک‌سال پیش آغاز شد.

به گفته وی فاز دوم بوستان هاشمی مجهز به سرای مطالعه، زمین‌های چندمنظوره ورزشی ازجمله فوتبال، والیبال، بسکتبال تنیس روی میز، رینگ دوچرخه‌سواری، فضای پیاده‌روی و جاده تندرستی است.

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج ضمن تقدیر از سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز، گفت: احداث بوستان هاشمی حاصل یک کار تیمی بوده است.

کاشت ۴۰۰۰ درخت و درختچه

یساولی در بخش دیگر به اهمیت توسعه فضای سبز به‌ویژه در مناطق کم برخوردار شهر اشاره کرد و گفت: بوستان هاشمی با مساحت سه هکتار ، قابلیت توسعه تا شش هکتار را دارد که در انتهای این بوستان سه هکتار املاک شخصی واقع‌ شده که درصدد هستیم برای توسعه فضای سبز و افزایش سرانه خریداری کنیم.

وی به کاشت چهار هزار درخت و درختچه در فاز دوم این بوستان اشاره کرد و گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز برای سرسبزی این بوستان تلاش فراوانی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز