خبرگزاری کار ایران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آبیک مطرح کرد:

احتمال افزایش چهار برابری مبتلایان به کرونا در آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۹۲۷

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آبیک گفت: در ۱۰ روز ابتدایی مرداد ابتلای ۳۳۹ نفر در آبیک به کرونا قطعی شد و با این روند میزان مبتلایان و بستری‌ها نسبت به ماه گذشته افزایش حداقل چهار برابری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آبیک، سیف الله یوسفی در جلسه هفتگی ستاد کرونا گفت: در ۱۰ روز ابتدایی مردادماه از تعداد ۸۳۹ مورد نمونه گیری، ابتلای ۳۳۹ نفر به کرونا قطعی و از این تعداد ۳۶ نفر نیز بستری شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آبیک افزود: با این روند، میزان مبتلایان و بستری‌ها نسبت به ماه گذشته افزایش حداقل چهار برابری خواهد داشت که با توجه به نبود تجهیزات و امکانات و همچنین پرسنل خسته‌ای که ۱۸ ماه مداوم در این عرصه مشغول کار هستند قطعا در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی  که متأسفانه به زیر ۴۰ درصد سقوط کرده است شرایط بسیار دشواری را پیش رو خواهیم داشت.

وی ضمن اشاره به اینکه واکسیناسیون اقشار مختلف با توجه به مصوبات کمیته استانی در حال انجام است ابراز کرد: از ابتدای این هفته واکسیناسیون فرهنگیان و خبرنگاران آغاز شده است و از فردا نیز کلیه رانندگان حمل و نقل برون شهری و درون شهری واکسینه می‌شوند.

یوسفی گفت: از عموم مردم دعوت می‌کنیم با توجه به اعلام شرایط سنی حتما به مرکز تجمیعی واکسیناسیون آبیک واقع در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز