خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات مشارکین و درآمد شرکت آبفا استان مرکزی:

40 درصد مشترکان آب روستایی استان مرکزی بَدمصرف هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۹۱۹

معاون خدمات مشارکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: 40 درصد مشترکان آب روستایی در این استان به دلیل آبیاری باغچه و فضای سبز خانگی بَدمصرف هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی صادقی افزود: با شناسایی مشترکان بدمصرف به آنان اخطار داده می‌شود و در صورت کم توجهی انشعاب این افراد قطع شده و مشمول پرداخت جریمه خواهند بود.

وی ادامه داد: مشترکان بَدمصرف براساس مدت زمانی که از آب استفاده می کنند و همچنین میزان آب مصرف شده، جریمه می شوند و برخی مشترکان متخلف نیز به دادگاه صالحه معرفی خواهند شد.

معاون خدمات مشارکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 630 انشعاب غیرمجاز روستایی در استان شناسایی شده‌اند که به صورت میانگین هر ماه 130 انشعاب غیرمجاز کشف شده است.

صادقی تصریح کرد: توجه به کاهش بارندگی و خشکسالی ایجاد شده ضروری است مردم در مصرف آب با صرفه‌جویی کنند و در استفاده از آب، الگو مصرف را بیشتر از سالهای گذشته مورد توجه قرار دهند.

وی بیان داشت: از مجموع 1108 روستای استان مرکزی، 855 روستا زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب هستند که از لحاظ جمعیتی بیش از 90 درصد جمعیت روستاها از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز