خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان:

میزان بارش‌ها در آوج به بیشتر از 32 میلیمتر رسید/ احتمال برخورد صاعقه و رعد و برق

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۸۳۹

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: طی شبانه روز گذشته بیشترین میزان بارندگی در آوج با 32.8 میلیمتر به ثبت رسید و میزان بارش‌ها در شهر قزوین نیز 2.6 میلیمتر بود؛ ضمن اینکه در آبیک نیز بارندگی نداشتیم.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به میزان بارندگی‌ها در استان گفت: طی شبانه روز گذشته بیشترین میزان بارندگی در آوج با 32.8 میلیمتر به ثبت رسید، میزان بارش‌ها در رازمیان 16 و در شهر قزوین نیز 2.6 میلیمتر بود؛ ضمن اینکه در آبیک نیز بارندگی نداشتیم.

کارشناس هواشناسی استان قزوین عنوان کرد: تا پایان هفته همچنان در ساعات بعدازظهر و شب بدلیل گذر متناوب امواج کم دامنه رشد ابرهای همرفتی و در پاره‌ای مناطق، بارش‌های رگباری، گاهی رعدوبرق و وزش باد لحظه‌ای شدید و در مناطق مستعد احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی این مدت با توجه به وزش باد در پاره‌ای مناطق احتمال گرد و خاک محلی نیز وجود دارد و از چهارشنبه تا پایان هفته ناپایداری‌ها بیشتر برای ارتفاعات استان پیش بینی می‌شود.

بهروزی ابراز کرد: طی این مدت احتمال برخورد صاعقه، شکسته شدن درختان سست و آبگرفتگی و سیلابی شدن نیز وجود دارد.

وی گفت: به هم استانی‌ها توصیه می‌شود ضمن سست کردن سازه‌های سست و داربست‌ها از حضور در فضاهای باز و گرفتن سلفی در حاشیه رودخانه‌ها اجنتاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز