خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد کرونای استان:

رکورد بستری بیماران مبتلا به کرونا در استان قزوین شکسته شد/ موضوع تعطیلی کامل در حال بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۸۰۰

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: از ابتدای حمله ویروس کرونا به کشور در روز گذشته بیشترین آمار بستری در بیمارستان‌های استان ثبت شده و در حال حاضر حدود 700 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به وضعیت کرونا در استان گفت: تخت‌های بیمارستانی استان در حال پرشدن است و تعداد بیماران کرونایی از نوع دلتا به سرعت در حال افزایش است.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین ادامه داد: از ابتدای حمله ویروس کرونا به کشور در روز گذشته بیشترین آمار بستری در بیمارستان‌های استان ثبت شده و در حال حاضر حدود 700 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی عنوان کرد: متاسفانه رعایت پروتکل‌ها به پایین‌ترین حد خود رسیده و کمتر از 40 درصد است؛ باید توجه داشت که سرعت ابتلا نیز قابل کنترل نبوده مگر اینکه پروتکل‌ها رعایت شود.

این مقام مسئول افزود: متاسفانه بیماری و نوع جدید کرونا برخی از مسئولان درمان را نیر گرفتار کرده ؛ گرچه واکسیناسیون با  سرعت درحال انجام است ولی صرف واکسن کفایت نمی‌کند؛ باید توجه داشت که کرونای دلتا به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند و حتی افرادی که دو مرحله واکسن ر ا دریافت کرده‌اند نیز به شدت گرفتار شده‌اند.

حبیبی ابراز کرد: از هم استانی‌ها درخواست داریم از حضور در پارک‌ها، پاساژها، بازار و باشگاه‌های ورزشی به جد پرهیز کنند؛ کادر بهداشت و درمان به شدت دچار خستگی شده‌اند.

وی ادامه داد: باتوجه به تکمیل تخت‌های بیمارستانی بناچار قرنطینه خانگی در دستور کار قرار گرفته است، چنانچه یک نفردر خانواده مبتلا شود به سرعت و کمتر از ساعت تمام جمعیت خانواده را گرفتار کرونا خواهد کرد و متاسفانه میزان کشندگی نوع جدید کرونا بسیار بالا است.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر تمام نقاط استان قرمز بوده و هیچ آثار کاهشی مشاهده نمی‌شود، باتوجه به نگرانی جدی از میزان ابتلا و فوتی موضوع تعطیلی کامل در حال بررسی است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز