خبرگزاری کار ایران

وضعیت کرونایی کاشمر در خراسان‌رضوی فرابحرانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۷۳۹

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت کاشمر گفت: متاسفانه کاشمر وارد شرایط فرابحرانی شده است، به طوری که ظرفیت بیمارستان شهید مدرس کاشمر تکمیل شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، امیر افشار مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر ضمن ابراز نگرانی از شیب صعودی گسترش ویروس کرونا در کاشمر گفت: متاسفانه روند ابتلا به کرونا در این شهر در هفته‌های اخیر به طور محسوسی افزایشی شده است.

او با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا بنا به تصمیم گرفته شده، بیمارستان ١٠۴ تختخوابی شهید مدرس کاشمر برای پذیرش و بستری مبتلایان به کرونا اختصاص یافته است، افزود: در این مدت تنها در یک مرحله ظرفیت این بیمارستان به لحاظ بستری بیماران کرونایی تکمیل شد و مجبور شدیم تمامی بیماران بستری در سایر بخش‌های این بیمارستان را به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) منتقل کنیم.

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر ادامه  داد: در روز‌های گذشته به دلیل افزایش نگران کننده آمار مبتلایان به کرونا بیماران بستری در بخش‌های قلب، داخلی و اعصاب به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) منتقل شدند و در حال حاضر نیز تمام تخت‌های بیمارستان شهید مدرس در اختیار بیماران کرونایی است.

افشار با تاکید بر اینکه بر اساس آخرین آمار اعلامی تعداد بیماران بستری شده مبتلا به کرونا در بیمارستان ١٠۴ تختخوابی شهید مدرس (ره) این شهر از مرز ١٠٠ نفر گذشته است، بیان کرد: این میزان بستری بسیار نگران کننده است، بنابر این ضرورت دارد مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کنند.

او تصریح کرد: بنا به اذعان اکثر مبتلایان، حضورشان در مراسم عروسی، عزا، دورهمی‌های خانوادگی و جشن تولد باعث ابتلای شان به کرونا شده است از شهروندان درخواست می‌کنم تا از حضور در اجتماعات و مراسم‌های این چنینی پرهیز کنند تا گرفتار این ویروس منحوس نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز