خبرگزاری کار ایران

معابر جدید شهر قزوین نامگذاری شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۶۶۹

دبیر شورای نامگذاری معابر شهر گفت: بخشی از جلسه علنی روز گذشته شورای اسلامی شهر قزوین، به بررسی پیشنهادات طرح درخواست های شورای نامگذاری معابر شهر قزوین اختصاص یافت و ۴۵ پیشنهاد نام برای معابر، سالن های ورزشی، فرهنگسرا و بوستان به نام‌ شهدا، هنرمندان، ورزشکاران و شخصیت های موثر معاصر این شهر بررسی شد که از این میان ۴۳ نام مورد تصویب اعضای شورای شهر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین علیجانی با اعلام این خبر گفت: در چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر قزوین در سال جاری، پیشنهادات نامگذاری معابر شهر قزوین در خصوص نامگذاری شهدا بر روی معابر، به طور خاص مورد بررسی قرار گرفت و تغییر نام۳ معبر  به نام شهدای عزیز شهر قزوین تصویب شد.

مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین عنوان کرد: همچنین در این جلسه پیشنهاد این شورا، برای نامگذاری فرهنگسرایی به نام شهید سیدمسعود امامی، استاندار فقید قزوین که در سانحه هوایی در حین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شد، به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

نام گذاری یک ایستگاه آتش نشانی به نام شهید خدمت، ابوالفضل صالحی و یک خانه فرهنگ به نام شهید رفیعی مورد تصویب اعضای شورای قرار گرفت.

دبیر شورای نامگذاری معابر شهر قزوین تصریح کرد: در این جلسه نامگذاری ۳ بوستان در حال احداث و همچنین نامگذاری یک سالن ورزشی و ۲ خانه فرهنگ  نیز مورد تصویب قرار گرفت.

او افزود: همچنین پیشنهاد نامگذاری ۵ کوچه در شهر به نام هنرمندان شاخص قزوین از جمله استادان: هادی باجلان، ابوالفضل دلزنده، یعقوب یعقوبی، سید احمد عقیلی و رضا محمدی ازی و یک معبر به نام ورزشکار فقید قزوینی استاد محمود پیرمرادی به تصویب رسید. همچنین ۳۱ معبر بدون نام دیگر نیز نامگذاری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز