خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت تایباد خبر داد:

راه‌اندازی بخش جدید کرونا در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تایباد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۶۲۰

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: با تکمیل شدن گنجایش بخش عفونی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) این شهر، بخش دیگری در این مرکز درمانی راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حیدر احسانی در این خصوص افزود: این شهرستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت هشدار قرار گرفته و اگر مردم نکات بهداشتی را رعایت نکنند طی چند روز آینده با مشکلات بسیار مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه براساس سامانه جامع رنگ بندی کرونا (ماسک) این شهرستان در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار دارد ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته ۲ نفر در تایباد بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع تعداد فوتی های ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان به ۱۲۵ نفر رسیده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: بخش جدیدبیمارستان خاتم الانبیا (ص) تایباد با ۲۵ تخت برای بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده که تاکنون ۲ بیمار در این بخش بستری شده اند.

وی افزود: شهروندان تایبادی اقدام به برگزاری مراسم ازدواج و عزا در منازل خود می‌کنند که این امر نقش به سزایی در گسترش ویروس کرونا داشته است.

احسانی ادامه داد: از این پس در صورت برپایی هرگونه مراسم و تجمع در تایباد، مطابق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا با متولیان برگزاری آن به صورت قانونی برخورد می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز