خبرگزاری کار ایران

واکسینه ۴۳۰ نفر در مرکز تجمیعی هلال احمر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۶۱۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از واکسینه شدن ۴۳۰ نفر در دومین روز فعالیت مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن آصفی با بیان اینکه چهارمین مرکز واکسیناسیون تجمیعی گروه‌های هدف به میزبانی جمعیت هلال احمر از روز شنبه آغاز به کار کرد، گفت: پس از اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ضرورت ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون، به خصوص در استان قزوین، جمعیت هلال احمر یک مرکز تزریق واکسن در محل هنرستان شهید عظیمیان شهرستان قزوین ایجاد کرد تا گروه‌های هدف با حضور در این مرکز واکسینه شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: این مرکز از روز شنبه رسماً آغاز به کار کرد و در دومین روز فعالیت مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای هلال احمر ۴۳۰ نفر از گروه‌های هدف،  واکسن دریافت کردند.

آصفی با اشاره به اهداف راه اندازی این مرکز، عنوان کرد: در راستای اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ضرورت ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون، جمعیت هلال احمر استان قزوین یک بار دیگر پای کار آمد و به منظور جلوگیری از ایجاد شلوغی و ازدحام مردم و همچنین سرعت بخشیدن به واکسیناسیون، این مرکز را راه‌اندازی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: از ابتدای شیوع همه گیری کرونا جمعیت هلال احمر با انجام پایش های ورودی استان و شهرها، غربالگری مسافران ورودی و همچنین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، همواره برای کنترل این بیماری در کنار کادر درمان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

وی ادامه داد: امیدوارم با همکاری همه دستگاه‌های دخیل در امر سلامت و همچنین افزایش روند واکسیناسیون همه گروه‌های هدف علیه ویروس کرونا و نیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم به زودی بتوانیم این بیماری را کنترل و مهار کنیم تا قدمی شایسته در جهت حفظ سلامت هم وطنان عزیز برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز