خبرگزاری کار ایران

آموزشگاه های رانندگی در استان البرز بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۵۳۹

رئیس پلیس راهور استان گفت: بر اساس تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا از فردا دوازدهم مرداد ماه، آموزشگاه های رانندگی کار خود را از سر می گیرند.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق در تشریح این خبر اظهار داشت: با شیوع موج پنجم ویروس کرونا، هفته گذشته به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری با تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا آموزشگاه های رانندگی فعالیت خود را متوقف کردند.

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا ، از روز سه شنبه دوازدهم مردادماه سال جاری، تعطیلی و محدودیت کاری تمامی آموزشگاه های رانندگی و محل های آزمون در استان البرز لغو و فعالیت آن به صورت دائمی در تمامی وضعیت های کووید 19 (قرمز ، نارنجی ، زرد و آبی) مطابق روال گذشته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز و نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: پلیس راهور تمام تلاش خود را کرده تا تمام شیوه نامه های ابلاغی در راستای حفظ سلامت همشهریان در آموزشگاه های رانندگی رعایت شود.

سرهنگ شرق تصریح کرد: از همشهریان درخواست می شود ضمن همراهی با متصدیان اجرای شیوه نامه های بهداشتی در آموزشگاه هاو سالن های آزمون به حقوق دیگران احترام بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز